Ролі

Мавпи (група загальноосвітнього рівня)
Керівництво для мавп:
1. Зібрати теоретичний матеріал з теми.
2. Знайти в Інтернеті відповіді на запитання та вказати відповідні Інтернет-джерела:
  • склад вашої команди;
  • стандартний вигляд квадратного рівняння;
  • кількість коренів квадратного рівняння, від чого це залежить?
  • види квадратних рівнянь;
  • від чого залежить вид квадратного рівняння?
  • теорема Вієта та її графічна ілюстрація.
3. Скласти звіт (за зразком).

Папуги (теоретична група)
Керівництво для папуг:
  1. Зібрати теоретичний матеріал з даної теми.
  2. Знайти в Інтернеті джерела та відповідний матеріал, який необхідний.
  3. Скласти за підібраним матеріалом кросворд (не менше 10 слів).
  4. Скласти звіт (за зразком).

Слони (група прикладного характеру)
Керівництво для слонів:
  1. Зібрати цікаві теоретичні відомості або історичні факти щодо квадратних рівнянь, вчених, які займалися цією проблемою, а також галузі, в яких вони використовуються.
  2. Знайти в Інтернеті необхідний матеріал, вказати відповідні Інтернет-ресурси та за ними створити презентацію.
  3. Скласти звіт (за зразком).

1 коментар: