Мавпи (група загальноосвітнього рівня)
Керівництво для мавп:
1. Зібрати теоретичний матеріал з теми.
2. Знайти в Інтернеті відповіді на запитання та вказати відповідні Інтернет-джерела:
- склад вашої команди;
- стандартний вигляд квадратного рівняння;
- кількість коренів квадратного рівняння, від чого це залежить?
- види квадратних рівнянь;
- від чого залежить вид квадратного рівняння?
- теорема Вієта та її графічна ілюстрація.
3. Скласти звіт (за зразком).
Папуги (теоретична група)
Керівництво для папуг:
- Зібрати теоретичний матеріал з даної теми.
- Знайти в Інтернеті джерела та відповідний матеріал, який необхідний.
- Скласти за підібраним матеріалом кросворд (не менше 10 слів).
- Скласти звіт (за зразком).
Слони (група прикладного характеру)
Керівництво для слонів:
- Зібрати цікаві теоретичні відомості або історичні факти щодо квадратних рівнянь, вчених, які займалися цією проблемою, а також галузі, в яких вони використовуються.
- Знайти в Інтернеті необхідний матеріал, вказати відповідні Інтернет-ресурси та за ними створити презентацію.
- Скласти звіт (за зразком).
Можна використовувати як випереджувальне, так і на уроці
ВідповістиВидалити